生かすノート

「生きる」とはなにか?を明るく軽やかに探究していくブログ

【機械翻訳】Time Shift Blog "Peace Be with You" 平和はあなたとともに

https://energeticsynthesis.com/resource-tools/blog-timeline-shift/3827-peace-be-with-you


機械翻訳

(訳文開始)

平和はあなたとともに

記録する:今、私たちの中には、惑星全体の意識のために、天使のような人間のダイヤモンドの太陽のアセンションの原型の最初の波を体現するという神聖な使命を果たす目的で、他の世界からやってきた人たちがいます。
私たちは、宇宙エネルギー・マトリックス、神、主権者、自由な多次元太陽意識存在のトリプル太陽キリスト・アーキテクチャから、宇宙母と宇宙父の有機意識を体現するために、この世界に転生してきました。
そして、私たち全員が、特定の次元層にまたがる個人的な意識のテンプレートにおいて、この特定の使命の異なる形を経験するかもしれないのです。
私たちの中には、自分にとって個人的で意味のある独自の手段や方法を通じて、惑星圏で起きているこの分岐の出来事を目撃している人もいるかもしれません。
また、外側の現実の増幅された両極で起こっている極性統合の観点から、起こっているすべてのことを理解しようとする、非常に困難で挑戦的な肉体的統合の時期を過ごしている人もいます。

これは、私たちがこのタイムラインでこの惑星に転生した目的の一部であり、インディゴ意識を通してユニバーサルブルーサファイアサンを回復させ、三太陽神男性性と三太陽神女性性を通してユニバーサルメルキゼデクのロゴボディを霊的全体性へと戻す手助けをすることなのです。
このブルーレイのリハビリテーションが私たちの使命であるならば、私たちのユニバーサルタイムマトリックスにおける堕落したメルキゼデクの歴史を通して、私たちを導いてくれることでしょう。
さらに、エイヤニとエッセネの大虐殺の歴史、私たちのオリジナルの青い炎のメルキゼデク系統の狩りの歴史、地球で起こったいくつかの大変動に及ぶ天使の人類大虐殺の歴史のすべてを通じて、私たちを連れて行くでしょう。

そして、私たちがこの特定の時期に見て、体験し、パターンとして気づいているこれらの歴史的な出来事と点を結ぶ大きな絵は、地球上のこれらの激変は、メルキゼデクのロゴスの心やクリスティック建築のいずれかの部分を保持していたダイヤモンド・サン個人の身体を根絶やしにして淘汰し、殺そうとする大量虐殺の試みだったことに注目してください。
エッセネ派であれカタール派であれ、古代の叡智の保持者として教えられ、保持されていた特定の教えや信念体系であれ、多くの人々がエッセネ派の未来の部族やグループとなり、何千年も何万年も前に、侵入者の侵略から地球を守るために、彼らの部族や子孫、地球の上昇基地を保持していたすべての人々にこの叡智を伝えようとしたのでした。
そして、これらの歴史的な災害や大変動が、核戦争を引き起こすという絶え間ない主流の脅威を通して、これらのタイムラインの再現を経験しているこの特別な時期に、私たちの意識の中に広まっていることに注目しましょう。
私たちは、反キリスト勢力によって支配されているパワーエリート狂人たちによって推進されている同じ意図を通じて、私たちの天使のような人間の有機的遺伝子を破壊しようとする、天使のような人間のダイヤモンドサンテンプレートに対する攻撃的な霊的攻撃の終わりの時代に生きているという類似点を覚えておいてください。

この標的の生物兵器は、天使のような人類のオリジナルの遺伝子とスピリチュアルな記録を損傷するように設計されていることに、世界人口の大多数が気づいていない状態で、大量虐殺の意図が今まさに進行していることがわかる、明確かつ現在の証拠が存在するのです。
今、意識戦争の間、私たちは、エイヤニ大虐殺を含むこれらすべての激変の歴史から、すべての占星術の時代に収束する交差点にいます。
それ以前に、ハイパーボレアから来たマジ・グライル・ケルト系が氷河期に追い詰められ、人々を凍らせ、地下や隠れ家から追い出し、地球から根絶やしにするために氷河期を作ろうとしたとき。この激変はエイリアンの技術によって組織化され、アルビオンの惑星グリッドシステムにダメージを与え、破壊するように設計されていました。
アルビオンは、惑星のロゴ、銀河のロゴ、メルキゼデク、または普遍的なロゴのすべての層を制御する英国のネットワークです。

私が説明しているのは、アセンションのタイムライン、ガーディアンのホストグリッドのプロジェクト、惑星のマインドの層、ユニバーサルマインドまでの作業において、私たちが今いる場所の大きな絵なのです。

アーサー王の意識は、惑星のロゴ、銀河のロゴ、そして普遍的なロゴを通して、三太陽系の男性性を全体として表しています。そしてそのアーサー王のマインド、ロゴのマインドは、この終わりの時のサイクルにおけるアーサー王の現れなのです。
この顕在世界における惑星のアセンションの時、アーサー王の意識は、トリプルソーラー・クリストスの男性的で慈悲深い王です。普遍的なロゴスの三重の層のすべてを通じて、彼の三重太陽男性的側面の全体を体現しているThe Maji Grail King。

これは、オリジナルの創造主の建築の複雑さを、アルビオンで再接続、再構築、リハビリしているレベルであり、そのうちのアーサー王の神聖な男性意識を座らせて、これが実際に何を表しているかを理解できるようにするためなのです。
アーサー王という一人の人間のアイデンティティーではありません。これは、ニューエイジやスピリチュアルなコミュニティにおける課題です。
人々は、自分が個人としてそのユニークなアイデンティティーの擬人化であると信じて、偽りのアイデンティティーをとっていますが、これは誤りなのです。私たちは、ゲシュタルトとして機能する意識状態の中で共存し、生きているのです。
タイトルとしてのキリストを語るとき、それはアーサー王の意識に広がる集合意識のクリストスのゲシュタルトを含んでおり、アーサー王の意識はこの世へのキリストの再臨と同じである。それは、アーサーと呼ばれるマジ聖杯王の称号の中で、キリストとして顕現した太陽形態におけるロゴスの三層の統一であります。
そしてこれは、私たちの惑星のアルビオンネットワークに組み込まれたホログラフィック地理の一部であり、その中で、意識を霊的エネルギーとして理解するとき、霊は時間の中でそれ自身を明示するための物質の乗り物、個人の家または構造を必要とすることが理解されるでしょう。

私は何度もグループに対して、「自分の中にキリストの家を建てる方法を知ってください」と表現しています。
私たちがキリストのための家を建てようとしない限り、キリストは私たちのコンシャスネス・ボディの中に家を建てることができないのです。意識の奴隷化とコントロールで何が起こったかというと、闇の者たち、奴隷化した者たち、つまりエイリアンのコンティンジェントにマインドコントロールされている人間たちとネガティブ・エイリアン・アジェンダの両方が、人類の集合意識がこの領域で影と悪魔が繁栄するための反キリスト構造を構築するように、混乱を作り出したということなのです。
サタンの悪魔的勢力、ルシフェルの勢力、反神であるものは、私たちの世界で繁栄するために反キリスト的な住まいを必要とするのです。
私たちは、彼らがその努力によってどれほど成功しているかを見ることができますが、同時に、その概念はどちらの状況にも適用されることを理解します。
これは、創造の仕組みの一側面です。私たちは神に仕えることを選ぶことも、反キリスト、反人間である反神に仕えることを選ぶこともできるのです。
そして、その選択は私たち次第なのです。神に仕えることを選ぶということは、宇宙主権法に仕える構造の法則と神の自然法則を選ぶということでもあります。つまり、神が私たちを通して意志するように、私たちの心を通して意志するように、私たちの最高の表現に合わせて、個人の自律性と自己主権を育みたいということです。
これは、キリストの再生、パリアドール契約、エメラルド・オーダーの復活のために役立つだけでなく、全人類にアセンションの仕組みを回復させる宇宙秩序の回復と一致する、ユニークな神のパズルピースになるための道筋を私たちに示してくれることでしょう。

ですから、私たちがキリストを収容する構造を体の中に構築しようとするとき、相反する力のコントラストに突き当たることを忘れないでください。
私たちの周りにある分裂と不快な行動の課題は、他の人の中にある反キリストや反神かもしれないということです。
反キリスト勢力は、分離、分裂、分割統治戦術、疑惑、犠牲者と被害者といったネガティブなエゴ行動を通して、知らず知らずのうちに、あるいは嫌々ながら共同創造してきたのでしょう。私たちは自分の内側にあるこれらの問題に取り組み、ネガティブなエゴの行動に関連する世界での自分の影響力を自覚することで、自分の器を通して伝播させるもの、表現させるものを選択することができるのです。

これは、真実であり私たちの周りで起こっている不愉快な暗い問題について話すこととは違います。
あらゆる形の真実は、神の永遠の光の一面であることを忘れないでください。神は真実です。嘘が伝播し、欺瞞が伝播し、策略が反神、反キリスト、そしてそれに仕える闇の力によって伝播しているのです。
今、知らず知らずのうちに、時には、私たちが眠っているとき、無意識のうちに、あるいは自分がどんなエネルギーを選んでこの世に表現しているのかについて自己認識を欠いているときがあります。
それは通常、抑制のきかない、ネガティブなエゴの行動や感情的な傷の使用を通して伝播する、アーコン的欺瞞戦略やアーコン的欺瞞行動を通してESで説明されています。

ですから、私の愛する友人たちよ、このコミュニティにいる私たち全員にとって、今年は、私たちの周りに広まっている信念体系とは対照的に、自分自身の本物の自己の定義を共同創造するという自己洗練を見る対照的な年になるでしょう。
私たちは、人生の自然の成り行きの中で、自分がどんな信念体系を持っているかを感じ、定義し、深く理解し、自分にとっての真実は何か、この世界で受け入れられることは何か、受け入れられないことは何かを発見するために、内に押し込まれていくことになるでしょう。

そして、これらの真実は、あなたの個人的な内なる真実となるでしょう。
あなたにとって意味のあることは何ですか?あなたは何を気にしていますか?あなたのハートに響くもの、個人的な誠実さとして、あなたが深く結びつき、あなたにとって意味があると感じるものは何ですか?

それを定義できるのは、あなた自身だけです。そして、不安定で混沌とした低周波のコントラストに直面したとき、それは下降するハブや、深く眠っている個人の中で永続化されているのです。
人間の奴隷化や反キリスト的なイデオロギーを永続させていることに気づいていない人が多いのですが、それでも私たちは無条件の愛と同情、そしてマインドコントロールの残虐行為を受けているすべての人への共感を持っており、私たち全員が毎日のレベルで、分刻みに襲われているのです。
私たちが生きている世界は、膨大な嘘と複雑な欺瞞、不正行為と分裂、そしてネガティブなエゴと依存症という最悪の悪徳を美化した、武器化されたマインドコントロールの世界です。

今再び、これを見るとき、私たちは神性とのユニークなレベルの統一を保持し、反神のイデオロギーと統一していないことを認識しながら、私たちは真実と私たち個人の共鳴の中にあるものすべてを求めます。
同時に、私たちは異なる視点を持つ他者を受け入れるオープンマインドを持っています。たとえそれが、私たち自身の個人的な真実の誠実さと対照的であっても、私が言うところの「破格」であれば、それは私たちの道徳観にとって受け入れがたい境界線を横切るものです。

これは、私たちの多くが今年取り組むことになるもので、個人の境界線と方向性に基づいて決断する必要があります。何が自分にとって真実なのかを見極めるために、自己の評価をする必要があります。
さて、繰り返しになりますが、私はガイダンスツールです。私は、誰かを重ね合わせたり、重ね合わせたり、コントロールしたり、操作したりするためにここにいるのではありません。
この個人的な選択は、各個人の責任である。しかし、私がこの分野で持っている膨大な経験を通じて、皆さんと分かち合っているのは、対立するイデオロギーや対立する信念体系の違いについて契約したり話したりするときに、人間の意識にとって本当に有害な反神の信念体系を指摘することなのです。

私は広い視野で見ていますし、コミュニティの中で統一性と多様性を保っています。しかし、害を生み出す線があるとき、私はそれを自分の中の真実として知っています。
その人に対する道徳的判断としてではなく、道徳的優位性を振りかざすためでも、自分が正しいというためにでもありません。これは、他の人々の真実のバージョンの異なる色合いや周波数を見て、分析し、理解することとは何の関係もなく、そのうちのいくつかは神と調和して共鳴し、人間の精神をサポートし、それに反対するものです。
嘘、策略、被害者/加害者、否定的なエゴ、優越感、劣等感による分離の周波数は、すべてアンチ・キリストの副産物です。

繰り返しますが、スピリチュアルな道で経験を積み、知恵を身につけると、これらのエネルギーを判断材料としてではなく、識別材料として見分けることが目標になるはずだという理解です。
私たちは、虚偽、誤謬、偽りを見抜くことができなければなりません。偽りの光とは何でしょうか?誰かが、自分はすごいエネルギー・ワーカーだと思っていて、自分の低いエゴの自己や想像力が、千里眼や透視を発達させたと思っていて、想像から何かを作り上げている場合です。
彼らは、自分が見ているものが真実だと思っていますが、もしそれが真実でなかったらどうでしょう?あなたの目に見えないガイダンスは真実だと思っていたのに、実はシャドウ・フォースが嘘や策略を働いていたとしたらどうでしょう。
なぜなら、あなたがエネルギー・フィールドで見ているものは真実だと思っているのに、実はそれは虚偽だからです。それは、スピリチュアルなコミュニティで人々を混乱させ、分裂させるために使われる反キリストの武器の本質です。
レッドキューブ構造の偽のホログラムを使い、一つのもののように見えますが、実は人工のホログラムで、自分が実際よりも熟練し能力があると信じる無自覚な人々の心を操作するために設計されたものなのです。傷ついたエゴは自分を美化する傾向があり、他人の中に想像上の敵を作り出して、自分が英雄・救世主のように振る舞うのが好きなのです。

ニューエイジの人であれ、他のスピリチュアルグループに属している人であれ、様々なマスターや先生の下で学んでいる人であれ、残念ながら、この時点では、すべてのスピリチュアルコミュニティでこの問題を大きく扱っているのですが、レッドキューブを説明すると、危険性があるのです。
レッドキューブのクローン構造は、エゴ意識によって誤解され、勘違いされる危険性が高く、内なる影やネガティブなエゴのクリアリングワークをほとんどしていない人は、現実を正確に評価していると認識される可能性があるのです。
また、ネガティブなエゴのクリアリングのワークを行っている人でも、「あら、もうやったわよ」と言うかもしれません。「私は、スピリチュアルに進歩したのだから、もっと他のことに進もう」と考えるかもしれません。なぜなら、覚醒している人々は、覚醒、スピリチュアルなアセンション、コンシャスネス、開発、人間の自由、真実へのアクセス、真実を語ること、真実を生きることなどに関連するものに対して、最も攻撃的な戦争に耐えているからです。

外の世界では、人々はコンパスを失いつつあり、何が自分にとって有害で、何が自分にとってプラスなのかがわからなくなっています。
そして、この霊的戦いの頂点にある混沌とした構造の中にいる私たちにとって、これは非常に、非常に困難なことなのです。
さて、これがその正体です。そして、悲しいことに、残念ながら、これは私たちが一緒にユニークに共有している課題であり、私が意図しているものです。この混乱、この迷路、嘘、欺瞞、策略の温床をナビゲートする極めて難しい時間を過ごしている皆さん一人ひとりが、このコミュニティが北の位置へと導く光となることを私は祈っているし希望しています。
私は常に、私にできる最善の方法で、神を見つけること、神の霊である感覚のメカニズムとあなたをつなぐ心のコンパスを通して、内面におけるあなた自身とのユニークで発展した関係に向かって、あなたを導きますから。

神は、私たちの心、知性の中に入ってくるのではありません。神、神の感覚は、身体の心の脳の認識、直接的な知性を通してやってきます。これはエゴでもなければ、知性でもありません。そのため、ハートブレインに進化するシフトと変化を経験するまでは、とても難しいのです。
マインドが空想の旅に出て、グリッドワークをしているとか、フィールドで特定の構造に取り組んでいると思うかもしれませんが、実際には、知性がレッドキューブのホログラムシステムの中に閉じ込められ、自分とそのプロジェクトに取り組んでいる他のグループの間に分裂と征服を作り出すようにデザインされているのです。
そしてまた、ネガティブ・エイリアンのプレイブックは、私たちが互いに疑い、互いに分離し、重要でないことに集中し、些細なことや愚かさ、ドラマや性格の対立に注意を払うように脱線している私たちのエネルギーを浪費するためにできる限りのことをするという、悪魔の儀式の虐待のメカニズムと非常に似ていることを覚えていてください。
問題の根源に目を向けず、私たちと同じように、見えるものも見えないものも含めて暴君的な力に操られ、奴隷になっている周りの兄弟姉妹を指差しているのです。
スピリチュアル・コミュニティには、それをやめてほしいと懇願せざるを得ません。なぜなら、ある人がどんな理由で闇の支配の抑圧的な出来事として利用されているにせよ、問題はその人やグループが、目覚めた人々すべてに対する反キリスト戦争の手先として無意識に利用されていることを理解し考慮することだからです。
私たちは、善良だが混乱している人間を敵に回すのをやめ、反人類勢力と戦争していることを理解し、人類を助けることを選び、私たちの地球が私たちすべてを破壊しようとする反人類勢力によって包囲されていることを公表するために真実を持ち出さなければなりません。

それを見て、彼らにも自分にも等しく思いやりを持てることを知ったとき、私たちは、個人的な共鳴として何が自分にとってベストなのかという観点から、誰もが自分自身で判断することを許します。
私たちは、それぞれのユニークな個人が、自分の直接的な共鳴を見つけ、自分がそうなるようにデザインされていると感じる方法で奉仕することをサポートします。私たちが学ぶ唯一の方法は、グノーシス的真理の直接体験を通して生きることです。私は、自分が直接知っているわけでもない情報を流したり、スピリチュアルなコミュニティで他人の心を傷つけたりすることは、未熟で無能な人間の行動であることを他の人に知ってもらうために、道徳的な性格のガイドラインを指摘しているのです。
真実に関心を持つ誠実な人間として、私たちはその誹謗中傷が真実かどうかを問う必要があります。スピリチュアルガイドを装うオンラインインフルエンサーが、自分の知らない他人をバッシングし、その結果、その人が不道徳で非倫理的であることを明らかにするとき、赤旗が提起されます(補足:赤旗=Red flags=危険信号)。

私がここでお伝えしたいのは、「これは私の現実には受け入れられない」と線引きをしながらも、対立する視点や見解を持つ人々を愛し、気遣い、思いやりを広げ、その人がその時々に必要な人間であることを認めることはできる、ということを理解していただきたいということです。
私生活において、あるいは私の場合、コミュニティの世話役として、有害な状況を容易に生み出すため許容できない行動があり、したがって、選択を迫られるのです。
私は、他人に危害を加えることを容認するような無自覚な人々を許すことはできませんし、特に彼らがコミュニティーの中で自分の行動に責任を持とうとしない場合はなおさらです。コミュニティは、否定的なエゴの行動によって他者を傷つける危険性があることを理解しなければなりません。そして、私たちが直面しているすべての課題を考慮し、できる限り安全な環境を作ることが、スチュワードとしての私の役割なのです。

これは、信念体系に関する対立を経験した一例ですね。あなたにとって意味のあることは何ですか?何を大切に思っていますか?何が自分にとって真実なのか?何があなたにとって真実なのでしょう?
自分の心の中に入って、その質問をし、そのフィードバックに正直に、そして正直に耳を傾ける勇気を持ちましょう。
エネルギーセッションの世界に出て、グリッドを動かしているとき、私はレッドキューブや天使のガイダンスチームのふりをした影の偽者に感染したり操られていないだろうか、と自分に問いかけてみてください。
これには勇気が必要です。自分の意識、マインド、信念体系の中で、自分が操られているところ、不健康なもの、有害なものを、外側の力に利用されているとは知らずに、知らず知らずのうちに広めているところを見つけるのは勇気がいることです。

この時期は、自分にとって何が真実なのか、どこに自分の境界線があるのかを定義しなければならないので、より深いレベルで、他人の信念と対照的な自分の信念に直面することになります。なぜなら、自分にとって何が真実で、どこに境界線があるのかを定義しなければならないからです。
それは難しいかもしれません。私はただ、あなたを神へと導き、真の北としてあなたに道と道を示し、あなたがさらされる害を制限し、仲介者なしで、アイデンティティーが邪魔にならず、あなたが誰と何を話しているのかが極めて確実になるまでマスターなどを呼ばずに、神との直接的関係を発展させるための道を知ることができるのみなのです。

なぜなら、私たちは心理戦、情報戦の時代に生きており、その中で唯一の羅針盤は私たちの純粋で愛にあふれた心であるからです。
私たちは、異質な機械が解体されつつある絶対的な混沌の砂嵐の中で盲目になっているのです。私たちの頭脳は、そこに連れて行ってはくれません。私たちの知的な腕前がそこに連れて行ってくれるわけではありません。
私たちのクリスタル・ハートの内側にある純粋な愛と思いやりこそが、私たち自身を愛し、他者を無条件に愛し、かつ適切な境界線を設けることで他者が私たちの道徳基準を下げることを許さないというものなのです。
私たちは、世界にこれ以上害を与えないために、できる限りのことをします。
私たちは死の文化の中で生きているので、自分に厳しくすることはできませんが、物理的に他人を傷つけない限りは、他人に害を与えず、その人のありのままの姿を見せるように最善を尽くしています。

とは言うものの、スピリチュアル・コミュニティーの兄弟姉妹を認識し、神とキリストにおける最高の表現に仕えるよう私たちを呼ぶ意味のある目的を共有し、神性との結束を強めるために、愛の意図、思いやりの意図、共感の意図の瞬間を持つことができますように。
この愛を自分自身と共有し、この愛を他者と共有することができますように。大きな挑戦と精神的な戦いのこの道で、私たち全員が一緒に輪になって手を取り合っていることを心の中で想像してください。

自分自身に、そして他の人に向かって、「愛と平和があなたとともにありますように、私の友人」と述べています。平和と愛があなたとともにありますように、私の友よ。平和と愛があなたと共にありますように、私の友人"

なぜなら、究極的には、私たちは皆、この困難な道を共に歩むアセンションの魂の友人であり、レッスンを学び、グノーシスを経験し、混沌と死の文化の世界で反キリスト意識の驚くべき津波に立ち向かい、この惑星への創設者、宇宙クリストスの帰還を観察するという驚くべき経験を通じて生きているのですから。
この偉大なスピリチュアルな仕事をするのは、私たちの知性ではありません。私たちの内なる神性の神聖さこそが、神が私たちに与えてくれた贈り物であり宝物なのです。神があなたに贈った内なる炎、内なるエメラルドクリスタル、そしてあなたの神聖なハートに栄養を与えてください。

スピリチュアル・コミュニティに属するすべての愛する兄弟姉妹が、共に分かち合うものの中に安らぎや平和、霊的な保護、つながり、有意義な人間関係を見出せるように、このスペースを確保することができますように。
私たちにはお互いがいて、親切で、精神的な発展に献身している首尾一貫したヒューマニタリアンたちがいて、コミュニティの中で私たちの個人的な空間を共有しているのです。
この惑星の分岐とアセンションという信じられないほど重要な時期に、私たちが本当は誰なのかを目覚めさせ、思い出しながら、人間として、天使のような人間として、私たちを結びつける神性と共通の糸や絆につながることができますように。

私たちは、このコミュニティと、私たちのコズミックマザーとコズミックファーザーの最高の表現を祝福します。
あなた方ひとりひとりが、神が望まれるように、自分の最高の表現と目的を果たすことを可能にする直接的な共鳴を見つけ、自分自身がハートの内側の内容を探求し発見することを可能にしますように。
愛がすべてであることを知ること。神は愛です。そして、愛こそが前進する道なのです。
この激しい惑星移動の間、混沌の力にさらされるとき、私たちが内なる聖域と聖なるハートの中に自分自身のための平和なオアシスを創造できるように、私たちのハートを癒し、ハートを維持することができますように。

私たちのスピリチュアル・コミュニティに属するすべての人々が、真の完全なる平和と無条件の愛によって結ばれるよう、愛の祈りをハートに抱きますように。
私たちのコミュニティのユニークな一人一人が、私たちの意図を通して、思考を通して、感情を通して、行動を通して存在する兄弟愛、姉妹愛、友情を知ることができますように。
私たち全員が、愛する心を通して、私たちの善良さ、神々しさ、純粋さを高めることを意図しますように。
どうかこの共同体にいる兄弟姉妹に愛を広げ、彼らの上に祝福を置き、彼らの精神と神との独自の関係を成長させるあらゆる方法で、平和、愛、幸福、豊かさを願ってください。

神様、ありがとうございます。神様、ありがとうございます。神様、ありがとうございます。
私という神の永遠の光から、私という神の永遠の愛から、私という神の永遠の力から、私という神の神聖なクリスタルハートから、私は私の心と身体と精神を開き、善を受け取ります。私は、あらゆる重荷、思考、辛い過去や未来の記憶から解放されます。
神との一体感のある関係の力と、私の目的を持った恐れのない行動、そして神のマインド、ハート、ボディとの深い信頼関係によって、私の未来は神が望まれるように、完全に一致した状態で創造されます。
私は、この瞬間も、どの瞬間も、神が望まれる高次の真理へと昇華し、啓発され、実現し、アセンションしていることを願い、受け入れます。

私のエゴ意識は静かに、静止し、内側に存在する純粋な愛と永遠の炎のハートバイブレーションに耳を傾けています。
この日から、私は自由に与えます。
今日から、私は恐れずに与えます。
今日から、私の寛大さの中で、愛に満ちた優しさと許しをすべての人に与えてください。
生命の回路を通して、生命は私に返し、返し、予想もしなかった方法で祝福が訪れると、壮大な増加をもたらします。
神様は不思議な方法で私を養ってくださいます。
私は本当に感謝しています。私はそうしています。そして、私のすべての兄弟姉妹にも同じように、すべての人の善を祈ります。
神様、ありがとうございます。神様、ありがとうございます。神様、ありがとうございます。

愛する者たちよ、私たちの集まりとセッションを封印し、神の永遠の愛の最高の表現、そして統一と真実の力を封印します。
私達は真実の振動と共鳴が、マインド、ハート、ボディの中で私達に明らかにされることを許します。
私たちのハートと真に共鳴しているものだけを受け入れ、それ以外のものはすべて捨てます。
私たちが最高の光の中にセッションを封印するとき、愛する者たちよ、私たちの無限の愛の流れはあなたたちとともにあります。
神の愛があなたとともにあることを知り、神の愛が私たちとともにあることを知り、神の愛が私たちのコミュニティに存在していることを知り、あなたが支えられ、慰められ、平安でありますように。
そして、愛する者たちよ、そうでありますように。

(出典:フライデーコール2023年1月号)

(訳文終了)


  • 翻訳はDeepLというサービスを使用しています。www.deepl.com

  • また、訳文には読みやすいように当ブログ運営者が任意に改行を加えています。

  • 原文中にリンクがついている場合は、訳文の該当する部分にも同様にリンクを付けています(リンク先は英語です)。

  • 原文中の太字は、元サイトの表現を踏襲するもので、訳文にも同等の箇所を太字としています。

  • 用語は当ブログ運営者にも難解でわからないものが多いです。ぜひ、リンク先を読んで調べてみてください。

原文

energeticsynthesis.com

(原文引用開始)

Peace Be with You

Transcript: Now there are those of us that have come from other worlds for the purpose of serving the divine mission to embody the first waves of the angelic human diamond sun ascension prototype for the entire planetary consciousness. We have incarnated into this world to embody our Cosmic Mother and our Cosmic Father's organic consciousness from the Cosmic energy matrix, the Triple Solar Christ architecture of the God, sovereign, free multidimensional solar consciousness being. And so, all of us may experience a different form of this specific mission in our personal consciousness templating that spans particular dimensional layers. Some of us may be witnessing this bifurcation event as it occurs within the planetary sphere through our own means and methods that are personal and meaningful to us. Others are having an extremely difficult and challenging physical integration period attempting to make sense of all that is happening in terms of the polarity integration occurring in the amplified extremes of the outer reality.

As this is a part of what we incarnated on this planet in this timeline to actually achieve as the restoration of the Universal Blue Sapphire Sun through Indigo consciousness that is helping to bring in the Universal Melchizedek logos body back into spiritual wholeness through the triple solar divine masculine and triple solar divine feminine. If this Blue Ray rehabilitation is our mission, this will take us through the histories of the Fallen Melchizedeks in our Universal Time Matrix. Further, this will take us through the histories of the Eieyani and Essene Massacres, the hunting down of our original blue flame Melchizedek lineages and all of the angelic human holocaust histories that extend into several of the cataclysms that happened on the Earth.

And so, the bigger picture of connecting the dots to these historical events of which we may be viewing, experiencing, or noticing as patterns that we are undergoing at this particular time is noting that these cataclysms on planet earth were genocidal attempts to eradicate, cull, and to kill the bodies of Diamond Sun individuals that were holding any part of the Melchizedek Logos mind or Krystic architecture. Whether it's the Essene tribes or Cathar group, whether it's that particular teaching or belief systems that were being taught or kept as the ancient wisdom keepers, as many people became the future tribes and groups of the Essenes that were attempting to pass on this wisdom, to their tribes, to their offspring, to all those that were holding ascending hubs on planet to defend it from the intruder invasion, thousands and thousands of years ago. And so, noting that these historical events of disasters and cataclysms are prevalent in our consciousness at this particular time as we experience a replay of these timelines through the constant mainstream threats of inciting nuclear World War. Remembering the parallels, that we are living in the end times of aggressive spiritual attack against the angelic human Diamond Sun template, with the attempted destruction of the organic genetics of our angelic human being through the same agendas promoted by the power elite maniacs that are controlled by the anti-Christ forces.

There is clear and present evidence in which we can see that the genocidal agenda is in play right now, with the majority of the global population unaware that this targeted bio-weapon is designed to damage the original genetic and spiritual records of angelic humanity throughout time. Now during the consciousness war we are at an intersection that converges into all of the astrological ages, from all of these combined histories, from all of these cataclysms, including the Eieyani Massacre. And earlier when the Maji Grail Celtic lines from Hyperborea were hunted down during the ice age, where they attempted to create ice ages in order to freeze people out, to drive them underground or out of hiding to be eradicated from the planet. The cataclysms were being orchestrated via alien technology and designed to damage and destroy the planetary grid system of the Albion. The Albion network in the United Kingdom that controls all of the layers of the planetary logos, the galactic logos, and the Melchizedek, or universal logos.

What I am describing ultimately is a bigger picture of where we're at in the ascension timeline, in Guardian host grid working projects, working with the layers of planetary mind, up to universal mind, because this is required for the return and the reseating of what we refer to in ES as Guardian Cosmic Triple Solar Christos Consciousness, King Arthur and Queen Guinevere.

The Arthurian consciousness is representing the triple solar masculine in its totality, through the planetary logos, through galactic logos, and through the universal logos, and that Arthurian mind, the logos mind is the manifestation of King Arthur in this end time cycle. This time of planetary ascension in the manifested world, the Arthurian consciousness is the Triple Solar Christos masculine, benevolent King. The Maji Grail King embodying his entirety of triple solar masculine aspects through all of the triple layers of the Universal Logos.

This is a level of the complexity of the original creator’s architecture being reconnected, rebuilt, and rehabilitated in the Albion, of which to seat the Arthurian divine masculine consciousness so that you understand what this actually represents. It's not an identity of one human being who is King Arthur. This is a challenge in the New Age and spiritual communities where people take on an false identity, believing they are the personification of that unique identity as an individual, where this is false. We are coexisting and living within states of consciousness that function as gestalts. When we speak of Christ as a title, it includes the Christos gestalt of collective consciousness which extends into Arthurian consciousness, as King Arthur consciousness is the same as the return of Christ to this world. It is the unification of the triple layers of the logos in its solar form made manifest as a Christ within the title of a Maji Grail King that is referred to as Arthur. And this is a part of the holographic geography embedded in our planet's Albion network, of which, when you understand consciousness as spiritual energy, then you will understand that spirit requires a matter vehicle, a personal house or structure of which to manifest itself in time.

Many times I express this to the group, know how to build the house for Christ within you. Christ cannot make a home within our consciousness body until we intend to build a house for the Christ. What has happened with the consciousness enslavement and control is that the dark ones, the enslavers, both who would be considered those humans that are under the mind control of the alien contingent and the Negative Alien Agendas themselves, is to create this confusion so that the collective consciousness of humanity is building out anti-Christ structures for shadows and demons to thrive in this realm. Satan's Satanic forces, and Luciferian forces, those that are anti-God require an antichrist dwelling in which to thrive in our world. We can see how successful they have been with that endeavor, but at the same time understanding that concept is applied in both situations; this is an aspect of the mechanics of creation. We can choose to serve God or we can choose to serve anti-God, which is anti-Christ and anti-human. And that choice is up to us. As we choose to serve God, this also means we choose the Law of Structure and the natural laws of God which serve the cosmic sovereign law, which means we want to cultivate our personal autonomy and self-sovereignty, in alignment to our highest expression as God wills through us, because as God wills through our heart. This will take us on the path of becoming the unique divine puzzle piece that serves not only the reclamation of Christ, the Paliadorian Covenant, and the return of Emerald Order to reinstate the Emerald Covenant, but align with the restoration of cosmic order that restores the mechanics of ascension to all human beings.

So remembering that as we seek to build the structure within our body that houses the Christ, we come up against the contrast of opposing forces. The challenge of the bifurcation and the unpleasant behaviors around us, is that may be anti-Christ or anti-God that is within others, that have unknowingly or unwillingly co-created with anti-Christ forces through the negative ego behaviors to create separation, division, divide and conquer tactics, suspicion, victim-victimizer, all of these terms of which are explored and described in ES material as the foundational basic material of which is suggested by Guardian host to understand in so we can clear these behaviors from controlling our minds. As we address these issues inside of ourselves and become self-aware of our influence in the world as related to the negative ego behaviors, we make choices about that which we propagate or allow to be expressed through our vessel.

This is not the same as talking about unpleasant dark issues that are truthful and happening around us. Remember that truth in all of its forms is an aspect of the Eternal Light of God. God is truth. Lies are propagated; deceptions are propagated; trickery is propagated by anti-God, anti-Christ, and the dark forces that serve it. Now unwittingly, sometimes, when we are asleep, or we're unconscious, or we lack self-awareness in what energies we are choosing to express in the world. Thus, we can unwittingly allow ourselves to succumb to be an expression of an anti-Christ force, and that is usually described in ES through the Archontic deception strategies, or Archontic deceptions behaviors, which are propagated through the unbridled, unrestrained use of the negative ego behaviors and emotional woundedness.

So this will be a year, my beloved friends, for all of us in this community, where we will have the contrast of seeing the self-refinement of co-creating our own definition of our authentic selves in contrast to the belief systems that are being propagated around us; where we will be pushed within, through the natural progression of our lives, to feel, to define, and to deeply comprehend what belief systems we have, and discover what is truth for us, what is acceptable in our world, and what is not acceptable in our world.

And these truths would be your personal inner truths. What is meaningful to you? What do you care about? What resonates in your heart, as personal integrity, something that you are deeply connected to and feels meaningful to you?

Only you, the individual can define that for yourself. And when you come up against the contrast of, let's say, lower frequencies that are unstable and chaotic, that are being perpetuated in a descending hub, or in individuals that are deeply asleep. Many that do not realize that they are perpetuating human enslavement or anti-Christ types of ideologies, we still have unconditional love and compassion, and empathy for all the people that are undergoing the mind control atrocities of which we are all being assaulted with at a daily level, minute by minute. The world we are living in is a weaponized mind control world of vast lies and complex deceptions, and cheating and division, and a glamorization of some of the worst vices of negative ego and addiction; that which descends a person into extreme unhappiness, and disconnection from their spirit, and disconnection from their relationship with God.

Now again, as we see this, we hold that unique level of unity with the divinity, while we recognize we are not in unity with anti-God ideologies, we seek truth and all that is in our own personal resonances. At the same time, we have an open mind to accept others with different perspectives, even when it's contrasting our own personal integrity of truth of what may be, what I would call, a deal breaker; something that is a deal breaker is that which crosses boundaries that are unacceptable to our moral compass.

This is something that many of us are going to be dealing with in this year, in which we will need to make a decision based on personal boundaries and direction. We will need to make an assessment of the self in order to discern what is the truth for us uniquely and individually. Now, again, I am a guidance tool. I am not here to overlay, superimpose, control or manipulate anyone. This personal choice is the responsibility of each individual. But through the vast experience of which I do have in the fields, what I share with you, when we are subscribing or talking about the differences of opposing ideologies or opposing belief systems, I point out those anti-God belief systems that are genuinely harmful to the consciousness of a human being.

I have a wide berth, and we hold a wide berth of unity and diversity within the community, but when there is a line that creates harm, and I know it as a truth inside of myself, not as a moral judgment of that person, not as a way to wield moral superiority or to say that I am right. Or that I need to be right, and this is how it is, this has nothing to do with the analysis and the comprehension of seeing different shades and frequencies of other people’s version of truth, some of which resonate in alignment to God and support the human spirit, and that which opposes. The frequencies of lies, of trickery, of victim/victimizer, of separation through negative ego, superiority or ego inferiority, all of that is the byproduct of the anti-Christ.

Now, again, that is an understanding that as we develop more experience on the spiritual path, and as we develop wisdom, our goal should be discernment of these energies, not as a judgment tool, but as a discernment tool. We must be able to see falsity, fallacy and fakery, what is fake light? When is somebody making stuff up out of their imaginings, because they think they are an incredible energy worker, and they believe their lower ego self or imagination has developed clairaudience and clairvoyance. They think they're seeing things that are true, but what if it's not true? What if you think your invisible guidance was truthful but it’s actually shadow forces perpetrating lies and trickery, because you think what you're seeing in the energy field is true, but it's actually falsity? That is the essence of the antichrist weaponry used to confuse and divide people in the spiritual community, to use false holograms of red cube structures which appear as one thing but are actually artificial holograms designed to manipulate the minds of unaware people who believe they are more skilled and competent than they actually are. The wounded ego tends to glamourize itself, and it loves to create imagined enemies in others so it can act like the hero-savior.

The red cube, when we describe it, and unfortunately, we're dealing with this heavily in all spiritual communities at this particular point, whether it's New Age people that are in other spiritual groups, or studying under assorted masters or teachers, there is a danger. There is a higher risk of red cube cloned structures that are being misunderstood and mistaken by the egoic mind, it may be perceived as an accurate assessment of reality in a person that has done little to none of the inner shadow or negative ego clearing work. And even when people have done some negative ego clearing work, they may say, "Well, gee, I've already done that. So now I'm so spiritually advanced, I'm going to go on to something else." This is a very dangerous mindset, because awakening people are enduring the most aggressive warfare against anything that is connected to awakening, spiritual ascension, consciousness, development, human freedom, accessing truth, speaking the truth, living the truth, all of these things are becoming confused and weaponized by tyrannical controllers.

In the outer world people are losing their compass, they cannot figure out what is harmful to them, and what is positive for them. And this is very, very challenging as we're in the chaotic structure of this pinnacle of this spiritual warfare. Now, this is what it is. And sadly, unfortunately, it is the challenges of which we are sharing uniquely together and of which I intend, and it is my prayer and hope that each of you that are having an extremely challenging time navigating this confusion, this maze and a hotbed of lies, deceptions and trickeries, that the community is a guiding light towards the North position. For I will always, in the very best way that I can, guide you towards finding God, towards your unique, developed relationship with yourself internally, through your heart compass that connects you with the feeling mechanism that is the Spirit of God.

God does not come to our mind, into our intellect. God, the feeling of God comes through the cognitive, direct knowing of the body's heart brain. This is not the ego; this is not the intellect. And this is why it's very difficult until you experience that shift and change to evolve into the heart brain, sometimes the mind will go off on these imaginary journeys, and you may think that you are doing grid work or addressing certain structures in the field, when in actuality, the intellect has become trapped in an extensive red cube hologram system, which is designed to create a divide-and-conquer between yourself and the other group that is working on that project. And remember that again, the playbook of the Negative Aliens is very similar to satanic ritual abuse mechanisms of doing everything they can to keep us suspicious of each other, separated from each other, focusing on things that are unimportant and wasting our energy as we are being derailed to pay attention on minutia and stupidity, dramas and personality conflicts. We're not looking at the source of the problems, we're pointing fingers to our brothers and sisters around us who are just as manipulated and enslaved as we are by the tyrannical forces, seen and unseen. I must say, I beg the spiritual communities to stop that, because no matter if a person is being used as an oppressive event of dark control, for whatever their reasons may be, the issue is understanding and taking into consideration that that person or group is unknowingly being used as a pawn in the anti-Christ warfare against all of the awakening people. We must stop making good hearted but confused humans our enemy and understand that we are at war with antihuman forces, choose to help humanity and bring the truth out to disclose that our planet is under siege by antihuman forces seeking to destroy us all.

When we see that, when we know that we can have compassion for them and for ourselves equally, we allow everyone to make their own judgments in terms of what is best for them as a personal resonance. We support each unique individual in finding their direct resonances and being of service in the ways that they feel they were designed to be. The only way we learn is through living through the direct experiences of Gnostic truth. I point to the moral character guidelines to help others know that spreading information you have no direct knowledge of and poisoning minds against others in the spiritual community is the behavior of an immature and incompetent individual. As a person of integrity that is concerned with truth, we must ask if the slanderous information is true or not. There are red flags raised when an online influencer posing as a spiritual guide bashes others they do not know and hence that person reveals themselves to be immoral and unethical.

The point that I am sharing with this is to understand that you can still love, care for, and extend your compassion to people that have and hold opposing viewpoints and perspectives, and allow them to be the person that they need to be in the moment, while drawing a line and saying "this is not acceptable in my reality." In my personal life, or in my case in the stewardship of community, there are behaviors that are not acceptable because they easily generate harmful conditions, and therefore, a choice has to be made. I cannot allow unaware people that perpetuate harm to another as an acceptable behavior and especially when they are not willing to be responsible for their actions in the community. The community must understand the risks that are involved with harming others when engaged in negative ego behavior, and that my role as a steward is to make sure that the environment as safe as it can be, given all of the challenges of which we are facing.

So this is an example of experiencing confrontations in regards to belief systems. What is meaningful to you? What do you care about? What is true to you? What is true for you? Go into your heart and ask the question, and have the courage to listen truthfully, and honestly, to that feedback. If you ask yourself, when I'm out in the energy session world, and I'm working the grid, am I being infected or manipulated by red cube or with shadow imposters pretending to be angelic guidance teams? This takes courage. It takes courage to find the areas in your consciousness and in your mind and in your belief system, where you have been manipulated, where you have been unknowingly propagating something that is unhealthy or harmful, without knowledge of being used this way by outer forces.

This is the time during this year, where we will be facing our personal beliefs in contrast with others’ beliefs at deeper levels, because we have to define what is true for us and where our boundaries exist. That can be difficult, because every unique individual has to have their unique experience of gnosis in order to learn. We cannot interfere with people's learning processes, I can only guide you to God and be the true North to show you the path and the way, to limit the harm that you are exposed to, and to know the path forward in developing your direct relationship to God without intermediary, without identities getting in the way, without calling on masters or such until you are again extremely certain of who and what you are talking to.

Because we live in a time psychological warfare, information warfare, in which the only compass we have is our pure and loving heart. We are blind in a sand storm of absolute chaos as the alien machinery is being dismantled. Our mind is not going to take us there. Our intellectual prowess is not going to take us there. It is the pure love and compassion inside of our crystal heart in which we love ourselves, and we unconditionally love others, yet we do not allow them to lower our moral standards by setting appropriate boundaries. We do as much as we can to not create more harm in the world. And again, that's difficult because we're living in the death culture, so you can't be too hard on yourself, but we do our best to be harmless to others and let them be who they are as long as they are not physically hurting another.

And with that being said, may we hold a moment of loving intentions, compassionate intentions, empathic intentions, to recognize our brothers and sisters in the spiritual community, to strengthen our unity with shared divinity, with a shared purpose of meaning that calls us to serve our highest expression in God and Christ. May we share this love with ourselves, and may we share this love with others. Imagine in your mind that we're all holding hands in a circle together on this path of great challenge and spiritual warfare.

Stating to ourselves and stating to others, "Love and peace be with you, my friend. Peace and love be with you, my friend. Peace and love be with you my friend."

Because ultimately, we are all ascension soul friends on this challenging path together, learning our lessons, experiencing our gnosis, coming up against incredible tsunamis of anti-Christ consciousness in a world of chaos and death culture, living through this incredible experience of observing the return of the Founders, the Cosmic Christos to this planet. It's not our intellect that does this great spiritual work. It is the authentic beingness, the holiness of our inner divinity that is the gift and the treasure that God has given to us. Nourish the inner flame, the inner Emerald Crystal and your sacred heart that God has gifted to you.

May we hold this space for all of our beloved brothers and sisters in the spiritual community to find comfort, peace, spiritual protection, connection, and meaningful relationships in what we share together. We have each other, we have some coherent humanitarians that are kind, that are dedicated to spiritual development, sharing our personal spaces within the community. May we connect to that divinity and to those common threads and bonds that unite us as human beings, angelic human beings, awakening and remembering who we really are at this incredibly important time of planetary bifurcation and ascension.

We bless the community and the highest expression of our Cosmic Mother and Cosmic Father. May each of you find your direct resonance which allows you to fulfill your highest expression and purpose, as God would have it be, allowing yourself to explore and discover the inner contents of your heart. Knowing that Love is all. God is love. And Love is the path forward. May we heal our hearts, may we preserve our hearts in so that we create the peaceful oasis for ourselves inside our inner sanctum and Sacred Heart when we are exposed to the forces of chaos during this intense planetary shift.

May we hold in our heart, a loving prayer for all those in our spiritual community to become joined together through true perfect peace and unconditional love. May each unique person in our community know of the brotherhood, sisterhood, and friendship that is present through our intentions, through our thoughts, through our emotions, and through our behaviors. May we all intend to increase our goodness, our godness, our purity through our loving heart. Please extend your love to your brothers and sisters in this community and place blessings upon them, wishing them peace, love, happiness and abundance in every way that grows their spirit and their unique relationship with God.

Thank You, God. Thank You, God. Thank You God. From the Eternal Light of God, that I am, from the Eternal Love of God, that I am, from the Eternal Power of God that I am, and from the sacred Crystal Heart of God that I am, I open my mind, body, and spirit to receive goodness. I release any and all burdens, thoughts, and memories of a painful past or future. By the power of my relationship in oneness with God, coupled with my purposeful, fearless actions, and deep rapport with the mind, heart, and body of God, my future is created in perfect alignment, as God would have it be. I ask and I accept that I am lifted, I am enlightened, I am realized, and I am ascended in this and every moment into the higher truth as God wills it to be.

My egoic mind is quiet, still, and listening to the heart vibrations of the pure love and eternal flame that exists within. From this day forward I give freely. From this day forward, I give fearlessly. From this day forward, in my generosity, grant loving kindness and forgiveness to all. Through the circuit of life, life gives back and returns to me, with magnificent increase as blessings come in expected and unexpected ways. God provides for me in wondrous ways. I am indeed grateful. I let it be so. And I wish the same for all of my brothers and sisters, and for the goodness of all. Thank you, God. Thank you, God. Thank you, God.

Beloveds, we seal our gathering and session and the highest expression of the Eternal Love of God, and the power of unity and truth. We allow the truth vibration and resonance to be revealed to us within mind, heart and body. We accept only that which is in true resonance with our heart, and we discard all the rest. As we seal our session into the highest light, Beloveds, our infinite stream of love is with you. May you be supported, comforted, and in peace, knowing the love of God is with you, knowing the love of God is with us, and knowing the love of God is present in our community. And so it is, beloveds.

(Source: Friday Call January 2023)

(原文引用終了)


クリエイティブ・コモンズ・ライセンスに基づく使用許可(表示 - 継承 4.0 国際 (CC BY-SA 4.0))