生かすノート

「生きる」とはなにか?を明るく軽やかに探究していくブログ

【機械翻訳】Time Shift Blog "Aquarian Solar Dragon Ouroboros" アクエリアン・ソーラー・ドラゴン・ウロボロス

https://energeticsynthesis.com/resource-tools/blog-timeline-shift/3783-aquarian-solar-logos-dragon


機械翻訳

アクエリアン・ソーラー・ドラゴン・ウロボロス

※ウロボロス (ouroboros, uroboros) は、古代の象徴の1つで、己の尾を噛んで環となったヘビもしくは竜を図案化したもの。 出典:wikipedia

記録する(Transcript:) 愛する家族の皆さん、この時期に高まる集合的なエネルギーは、私たちの第三の目の周りの複雑さと、創始者たちの高次の感覚のビジョンにおける古代の目の統合に、いくつかのテーマを提示しています。
私たちの高次の感覚能力の何層ものビジョンで、それはまた非常に広範囲なものですが、身体における意識、ライトボディ、私たちの遺伝子構成の観点からはどんなレベルであれ、です。
ですから、私たちが第三の目と言った場合、それは私たちの脳の中の6次元7次元のアクセスよりもはるかに多いのです。それは、普遍的な複合体を通して、多次元的な層と調和的な宇宙、そしてこの普遍的な時間マトリックスを超えた宇宙にまで及びます。

そのため、脳の中心にある第三の目の機能を理解することに焦点を当て、そこにある二重のエネルギーが対立を引き起こし、エネルギー的なバランスを取ることが必要なのです。
そのため、松果体ケージやその他の歪曲、反転、高次の感覚を妨げる人工的な層など、あらゆる種類の悪ふざけを理解することができます。ですから、今日この瞬間、私たちのグループの中で、私たちのテーマとなる話し合いが行われます。
私たちの高次の知覚ビジョンの機能と操作のより高い合成に変換するために利用できる、対立をもたらすすべてのデュアルエネルギーや多様なエネルギーを知っている私たちは、私たちと一体になるために古代の永遠の神の目を選択します。

自然法則の知的な利用を意識的に参加させるとき、私たちは2つの半分として存在していたものに、両極性のエネルギー的な統合をもたらすのです。
しかし、この2つの半分は、サードアイの複合体の中で1つとして全体として一緒に機能しています。この瞬間、私たちは脳の2つの部分として働く松果体と下垂体、そして最高のキリストの原型的表現であるミカエルとマリアのホルモン分泌物が、物理的、エネルギー的、スピリチュアル的に脳の中で統一または階層的結合に達することを理解し、そのつながりをもたらします。
真珠の活性化は、私たちの個人、グループ、集団の種が霊的真理を達成するための知識を追求することと関連している頭蓋骨と脳のエネルギーセンターのより高い機能の次の段階をもたらします。私たちの霊的な起源に関する霊的な真理です。

このように、私たちの脳のエネルギーセンターは、外側の精神的圧力、心理戦争、ガス灯の欺瞞から多大なストレスを受けており、現在それを感じているのです。
私の知覚のポイントは、私たちがここでテンプレートとして保持しているもの、それはアセンションのシフトアーキテクチャの一部であり、彼女の聖なるソフィア的な順列のすべてにおける私たちの宇宙の母親の具現化であるという理解についての銀河の意識である。そして、太陽の音、永遠の音、私たちの聖なる母の最初の原音における磁気の創造は、私たちの女性の太陽化を通して、私たち自身の神聖な発露として私たちを通して戻ってくることを復元しています。

このように、私たちは自分自身の中に、私たち自身の本当の真実を知ろうとするユニークな個々の内なるスピリットの闘いの中に真実を求めるように、このすべてが伴う厳しい霊的活性化を継続的に行っているのです。
私たちの魂、私たちのスピリット、そしてこの宇宙における神聖で正しい位置についての本当の真実を学ぶために。
このように、私たちは個人的な発見の全く新しい段階に入りつつあり、自分自身についてすでに知っていると思っていたことをほとんどすべて学び直す必要があります。効果的に行動し、正確に行動し、人生の状況や人間関係、共同創造能力に関係するすべてのことにおいて、エネルギー的な極性を統合しながらさまざまな対立を解決し、統一させるために。
個人的な発見の新しい段階にあるときは、ある特定の事柄について十分な情報を収集する必要があります。そして確かに、私たちの多くは情報過多の状態にあると感じています。
しかし、これはスピリチュアルな統合プロセスの一部です。スピリチュアルな真実の個人的な発見の過程で、自分自身について十分な情報を収集することです。私たちは誰であるかを学ぶのです。私たちの魂の使命、目的、宇宙における私たちの神聖で正しい場所についての本当の真実を学ぶのです。

ですから、これらの様々な葛藤を解決するために効果的かつ正確に行動するために、私たちは情報を集め、情報を統合しているのです。
そして、これは決断や選択をすることです。行動を起こさず、ただ思いやりのある目撃者を通して観察することもあります。そして、ある意味では、行動を起こすように促されるレベルもあります。時には、アハモーメントを通じてスピリチュアルな活性化のプロセスで、それが表面化することもあります。突然、啓示を受けることがあります。私たちの意識が、自分自身や人生、人間関係、そして私たちの共同創造の内容であるすべてについて、新たに蓄積されたデータを統合する過程にあるとき、突然、自己実現ができるのです。

ですから、エネルギー的な統合のプロセスをもたらし、さらに進歩させるために、いくつかの簡単な質問を心に問いかけることができます。
今、あなたの人生で何が起こっているのか、それはあなたにとって全く新しいことなのかを確認します。
自分自身の個人的な発見の中にあるものは何ですか?今目の前にある状況、人生、それが何であれ、より深く何かを理解するために、あなたが試したり考えたりしていることを特定し、その場所を特定します。空間を持ち、今日の私たちの容器はこの空間です。あなたが受け取っている、あるいは受け取ろうとしているこの新しい情報に対して、あなたは何をしますか?
ご存知のように、私たちは電気的なピーク周期に入っています。この周期は常にスピリチュアルな活性化の肥沃な時期であり、私たちが今乗り出している大作、周期、年周期の残りのために私たちの開発を行うものです。

この質問とホールドスペースは、何層にも重なった層の下に隠されていると感じたり、難解であったりする内容を解きほぐすのに役立ち、これまで知らなかった、あるいはあなたの意識から消えていた情報を表面化させ始めます。
そして、このことは、あなたが何かをする方法を知るのに役立ちます。例えば、情報を取り込み、それに対してどのように行動を起こすか、あるいは起こさないかを知り始めるのです。
時には、意識的な参加で何かを意識するだけでも、あなたはそれに気づくかもしれません。しかし、あなたはこの瞬間に、新しい方法でそれに気づいています。この瞬間、あなたはそれについて行動する必要はないかもしれませんが、その瞬間にあなたの知識と意識とで対話したり参加することによって、意識的にそれをシフトしているのです。
私たちは、神の神聖な意志を舵取りとして、私たちを優雅に前進させる最も効果的で簡単で自然な進行で私たちの個人的なタスクが取られるために、神の自然の法則に合わせ、私たちの内側の精神に合わせたいのです。

今、私たちの多くは、この磁気、私は磁束の反転と言うべきで、重いことができる最近のアセンション症状を経験しているかもしれません。
あるレベルでは磁気の極の反転が起こっています。問題は、アセンション症状が、私たちの頭、頭蓋骨、頭皮、目、耳、口、生活の中で、私たちの環境、私たちの世界の情報を処理し、理解するために多くの入力を取るすべての感覚器官を作成し、シフトのこの磁気オーバーレイで非常に重いので、正確にどこに、誰にこれが発生していることである。
電磁波にさらされると、めまいや立ちくらみ、平衡感覚、お腹がグルグル回る感じなど、中枢神経系に負荷がかかり、静止した状態での感覚になります。目が疲れて、モニターを見続けているような痛みに襲われることもあります。耳の痛みは、内耳が痛む。私たちの入力の感覚器官には、生々しい、生神経のような感覚が起こっているのです。

外側の世界が、反転したシステムのこの無意味でばかげたカオス的な爆発によってエスカレートしているように、私たちはシステムが逆さまに実行されていることを知ります。
しかし、この反転、カオス、不条理、現実への無意味なアプローチは、現在の生活状況で正確に行動する私たちの自然な能力を妨げているのです。

それで、私たちは、意識戦争の全体が、私たち自身の現在の生活状況における首尾一貫した行動を妨害することであると推測し、理解することもできます。だから、私たちは何をしたらいいのかわかりません。何を言えばいいのかわかりません。なぜなら、このような無意味でばかばかしい不条理な状況を支持したり、供給したりしている他の人たちとの相互作用の中で、どのように振る舞えばいいのかわからないという、一種の行動の混乱に私たちを追い込むからです。ばかばかしいと思える状況でも、他の人はそれをかなり真剣に受け止めています。そして、この逆システムで社会が衰退し崩壊し、人々が元に戻ろうとし、3Dの行動規範にしがみつこうとしているのを見ると、このゴルディアスの結び目、この奇妙さのパッケージをどう解けばいいのか、私たちの生活に再び多くの混乱が生まれます。

そして、現在の状況、つまり不思議の国のアリスのような狂気の世界を外側に意識して、これが真実であることを考慮に入れてください。これは正確な評価です。この段階は、無意味な状況に関係なく、新しい関わり方への実践的なシフトへと私たちを後押ししています。他の人が何をしているかに関係なく、私たちが知っている私たち自身を尊重する新しいアプローチに入っていきます。そして、そうでなければ、私たちが何度も言っているように、これは、あなたに忠実であることを意味します。自分に正直になりましょう。自分の心に忠実であれ。

中心的な問題は、あなたが自然であるように生き、そうであることです。

そして、無意味な馬鹿げたことを自分に重ね合わせて押し付けないこと。他人のピースではなく、パズルの自分のピースに注意を払うこと。自分のピースを働かせるとき、これだけが、最高のクリスティックの未来の自分と未来に存在する最高のタイムラインに私たちを一致させる首尾一貫性を保持する最も効果的な行動であることを知ることです。(19:08)

5月の牡牛座のアラインメントの間、惑星は私たちが知っているように、電気的なピークサイクルを受けますね。それは来ています。惑星は電磁波活動のサイクルを経て、黄道を旅しているある時間帯に電気力と磁力の両方がピークレベルに達します。
そして、これらのピークサイクルは、電子が惑星のメルカバ体内の自転に到達する速さに関係し、どちらの相対的な力にも影響を与えます。さて、ここでのキーワードは「自転」です。
回転軸とスピンは流動的で、回転、めまい、バランスの問題、肉体の異変、代謝、ホルモンの反応など、あらゆる種類の異変を引き起こします。だから、回転が速ければ速いほど、実際にそれが起こっているのです。私たちはより速く回転しているのです。
スカラー波がより増幅され、惑星体やレイライン全体に投影され、ある種の電磁的な異常が現れているのです。私たちの多くが重いアセンション症状を経験しているのは、こうした電場や磁場の過剰な流束によるものです。そして、私たちはまだその頂点に到達していないのです。

その頂点は、牡牛座を通過する来週以降にあります。そこでしばらくの間、宇宙クリストス太陽竜と牡牛座の原則にグループの注意を向けましょう。
牡牛座は、2次元層とその高次高調波成分のすべてにおいて、物質の変容と月の変容という錬金術的テーマを支配するドラゴンラインの原理として、地球立方体を保持しています。人間のライトボディの2次元、4次元、8次元の層と言えますが、これは倍音オクターブの中を飛び越えたようなものです。ですから、2次元の層と、月の変容、そして太陽体の大きな再構成が起こっていると考えるとき、私たちが今日取り上げるのはまさにこのことです。今日、私たちが話しているのはこのことです。このすべてが人間のライトボディ・アーキテクチャにどのようにつながるのか、そして、このように太陽体の再構成が起こっている建設中の体の中で生きている間、私たちが感じたり経験したりしてきた奇妙なことがいくつかあります。

だから、これらの惑星の癒しのイベントは、リリースと精神的な癒しを扇動します。私たちの多くは、毒物の残骸やデトックスの感覚を感じることができます。私たちはデトックスしたいのです。この有害なスライム、寄生虫、ミアスム、影のエネルギーを取り除きたいのです。これは、そういうことなのです。月の変容は、私たちのスピリチュアルな癒しの太陽化です。私たちの身体のソラリゼーション。場合によっては、仙骨の中心や性的な器官のソラリゼーションもあります。

私たちは、この非常に重要なドラゴンラインを体現し、保護し、支配するミカエルとマリアのソーラーアインティングを観察する機会に恵まれています。ですから、しばらくの間、このことを私たちのテーマの中に取り入れてください。このことを意識的に認識させるのです。錬金術のテーマは、牡牛座の法則に移行する際の融合と変容であることはご存知の通りです。
これは5月14日のことで、私たちは今、その日を迎えています。これは、そのためのロードマップです。錬金術の金属は銅であることが分かっています。地球で起きている銅の変化について考えると、銅と私たちの体の機能、有機的な原理との関係は、とても興味深いものです。銅の枯渇、銅の反転は、金星の歴史、金星ハトシェプスト・イシュア・ダイヤモンド・サンの歴史と関連していることを知り、金星の相関関係をこの特定の星系、金星の惑星天体のエネルギー、これらの歴史、金星の地球への配置における機能、これらをいかに歪めようと試みているのかがわかります。銅の関係だけでなく、これらのつながりをすべて知ること。

ローズゴールドの銅のプラットフォームが復元されているように、ガーディアンホストはこれをフェイルセーフのミッションと呼んでいます。
ドラゴンの母胎を復元する私たちの母の銅のプラットフォーム、Rhマイナスの銅の血、キリストのカルマのない血は、この、母の銅の周波数の霊化の血を復元しています。繰り返しになりますが、このすべては、タウレアの原理と融合、変容のテーマと、私たちヒエログ族のカップルの宇宙クリストス太陽龍体であるキリスト・マイケルとキリスト・マリアの神聖な太陽油注ぎを通してつながっているのです。

ですから、これらの体現された相関関係を通して、私たちの性、ジェンダー、ジェンダー原理、チャクラ2のエネルギー、そして、私が2D/4D分割について話したように、これらのすべての層を通して、ソーラーロゴスに至るまで、ソーラー再構成がさらに何かを明らかにすることになることが分かります。しかし、私たちがタウレアの影響下に入るとき、まず「対応の法則」を認識することができます。
これは聖なる父による「対応の法則」の本で、これらの原則のすべてを通じて、タウレアの影響によって施行され、発出されています。
私たちの占星術の対応表は、もちろん、牡牛座金星地球、王星アルデバランです。私たちは、私たちの愛する宇宙的カップルであるキリスト・ミカエルとキリスト・マリアにつながる黄道上のマギの聖杯の中の重要性を理解しています。

ですから、普遍的な「対応の法則」:その法則が私たちの生活や世界に入り込み、私たちの共同創造を増幅していることを理解するのです。
この法則は、内なる世界、つまり内なる風景から表現されるものが、外なる世界で表現され、現れるものと一致することを、私たちに示し、明らかにしてくれます。

ですから、スピリチュアルな道における私たちの究極の目標は、自己の啓示やスピリチュアルな真実の個人的な発見で気づくようになる、対応する層の間のバランスの一貫性と対称性をより多く表現することなのです。
このプリンシパルは、多次元的な存在と生命の平面に同時に存在する意識の自然法則の間のパターンで観察できる対応関係が常に存在するという考えを表現しています。上のように下のように、下のように上のように。私たちの物質世界に現れているものは、顕在化していない層からのパターンの背後にある思考の質を反映しています。
この原理は、物理的、精神的、感情的、霊的な面として定義される統合され調和した相互作用に形成することができる現実の複数の面の間に対応関係があると述べ、個々の小宇宙に影響を与え、集団の大宇宙のレベルと交差している。

ですから、私たちは因果関係のある現実、つまり私たちの周りで私たちの共同創造のために起こっている因果関係のある出来事についてもっと理解したいと思います。
マクロからミクロへ、ミクロからマクロへと目を向けて、相互のつながりを観察し、そこに存在するパターンを見て、問題の本質を理解するのです。葛藤や人生の教訓の本質を理解するために、私たちは問題の直線的な思考を超えたところに目を向けます。
その代わりに、その問題を生み出したエネルギー的な層の中に、何がそのまま存在しているかを見るのです。私たちは、その特定の状況を生み出したもののパターンと影を見ます。

さて、今日のグループ意識に参加するために提示されている錬金術と自然法則を紹介します。これは実は、私たちの惑星の水瓶座ウロボロスラインの宇宙クリストス太陽ドラゴンの新しく紹介された側面に関連しています。ですから、これはドラゴンの体の部位の探求を理解することなのです。このアクティベーションによって、振動の法則を体現し、アバター・クリストス・マトリックスの構成の一部であるソーラー・ロゴスの三位一体、つまり、私たちのユニバーサルタイムマトリックスの10D、11D、12Dの高い周波数帯を保持する第4の知性のトライアドが本質的に存在することになったのです。

長い間、「太陽のロゴス」は破壊された、という文脈の理解をしてきました。この20年の間、建築のグリッドワークと宇宙クリストスガーディアンホストのタイムラインの修復は、ソーラーロゴスを復活、修復、再生、出現させるために行われました。ですから今、私たちが理解しているのは、ここで交流しているのは、宇宙クリストス太陽龍の姿をした聖なる父の側面です。
このように彼は水瓶座のウロボロスラインを通って、水瓶座の法則、水瓶座の原理を通して彼の生気のある生命の存在に再び私たちを気づかせるのです。そして、これは太陽リシックの創始者が法を執行し、王権アークをもたらすために水瓶座ウロボロスの系統に入ってきたことの一部であることを理解してください。
このことは、ソーラー・ロゴスを通じて、再び私たちに示されます。- ソーラーロゴは機能していないことが分かりました。

ですから、このアクエリアン・ドラゴンの聖なる父の側面は、私たちと交流し、彼のソーラー・ドラゴンの部分についてより理解するための情報を与えてくれています - 彼がどのように自分を表現し、私たちがどのように彼と交流し、あるいは交流できるように、誘われて、私たちの心と体とに調和していると感じるように。明らかに、これは私たちの自然な進行と、私たち個人にとって自然で調和していると感じることに直接的に調和しています。しかし、彼は私たちと一緒に探求しながら、道を切り開き、彼のアイデンティティ、彼が私たちの創造のマトリックスでどのように自分自身を表現しているか、私たちが彼とどのように交流するか、あるいは、私たちが選ぶなら、できるかを見せてくれています。

今、宇宙クリストスの太陽は、惑星のマトリックスに組み込まれた13の主ドラゴン体を通して、その光線の原理と占星術の対応関係を送り出しています。
そしてさらに、胆嚢経絡、アストラル面、2D/4Dスプリットに直接影響を与える水瓶座経絡プロジェクトを私に思い起こさせるのです。彼は、私たちが見るのを助けてくれているのです。
そして、2008年にこのプロジェクトが初めて私の意識の中に入ってきた時のサイクルに戻り、アクエリアン・メリディアン・プロジェクトについて考え、「これは、私があなたに、あなたの一部であるソーラーロゴについて思い出させたことを覚えておいてください」と言うのを助けてくれているのです。
ソーラーロゴスの構成を復元し、これをアストラル面の建築物を通して動かし、魂を修復することで、私たち全員がその一部となるのです。胆嚢の建築は、私たちの体の器官を修復するためのもので、明らかに具現化された法則や原理でもあります。

胆嚢の話に戻りますが、これは私たち自身の体の中の器官として理解することです。私たちは、宇宙の原理の中で体現されています。

ですから、ソーラーロゴスの聖なる父の水瓶座のソーラードラゴンは、私たちに思い起こさせてくれます-これは原理における体現された法則の回復であるので、胆嚢建築の水瓶座経絡を見ましょう。マクロコスモスだけでなく、ミクロコスモスにおいても、私たちは、私たちの創始者である太陽リシックの父のソーラーロゴスを通して導かれているホログラフィックアーキテクチャに再び接続するのです。

では、私たち自身の体の中のこの原則につながる瞬間を迎えましょう。私たちの肉体にある胆嚢の原理は、水瓶座のラインによって支配されています。それは私たちの精神力とつながっています。私たちのメンタルマインドマトリックスの意識体と実体は、直接的に胆嚢の原理とつながっています。
これは、水瓶座の原理と法則が私たちにメンタルパワーとメンタルな物質を与えてくれるという、水瓶座のオーバーレイを理解することです。
さて、これをさらに進めると、私たちの精神体の贈り物、考える能力の贈り物、批判的思考、思考の実体を持つこと、これが聖なる父の思い出させることなのです。これは私たちの身体の賜物であり、私たちに批判的思考、識別、見るという精神力を与えることです。
思考の力によって、私たちは状況を分析して何かを考え出すことができますから、実際にそれを常に直接経験する必要はありません。私たちは心の中で、状況のさまざまな分析を考え出すとどうなるかを想像し、その想像に基づいてさまざまな結果を結論づけることができます。これは、私たちのクリティカル・シンキングの一部です。これはまた、私たちの想像力の一部であり、私たちの意識でもあります。

このすべてが、胆嚢の原理と水瓶座のライン、水瓶座の子午線、水瓶座の太陽龍に関係しているのです。- 胆嚢の原理と水瓶座のライン、水瓶座の子午線、水瓶座の太陽龍。このすべてが相互に関連しているのです。
そしてもちろん、なぜ私たちがこのテーマについて議論し、より深いレベルでそれを理解できるようにするのか、ということです。ですから、繰り返しになりますが、状況を分析し、想像を見分ける批判的思考の精神力は、私たちが共同創造の状況で賢く行動できるように、自分自身を成長させるための強い識別力を与えてくれるのです。

さて、いつでも - これが非常に興味深いことなのですが - 現在の世界の外形環境において、私たち全員が受けているストレスを見てみましょう。今、私たちはいつでも信じられないようなストレスや難解さ、混乱、ガス灯のような嘘にさらされています。私たちは生活の中で何かを見たり、何かを認識したり、何かを正確に分析しようとしているのです。そうすると、胆嚢に交感神経が反応します。胆嚢の機能は水瓶座のライン、水瓶座のエネルギーとつながっているからです。胆嚢は水瓶座のエネルギーとつながっているので、ストレスやプレッシャー、状況、葛藤を正確に分析することができるのです。今、特にそうですが、私たちが何かについて決断したとき、それをよく考えず、批判的思考や識別力を働かせず、代わりに決断にぶつかってしまったとします。突然の決断で、それが良い決断でなかったことが分かってしまうのです。
なるほど。外界の注射で何が起こっているか考えてみてください。どれだけの人がクリティカルシンキングを使わなかったか?どれだけの人が周りの人の言うことを聞いたり、軽率な判断、突然の決断をしたでしょうか?このようなミクロ・マクロ・ミクロの状況がストレスとなり、胆嚢と胆嚢の交感神経の共鳴に問題が生じます。

この段階は、私たちや多くの人々を意思決定の危機に突き落とすことになるのです。
そしてこれは、私たちの人間関係や状況の中で、その個人や集団が批判的思考を働かせず、健全な判断を下せず、健全な意思決定を下せないでいることに気づくでしょう。
これは、水瓶座の周波数のスピリチュアルなレッスンです。私たちの体の中の胆嚢は、これに直接反応します。ご存知のように、これは私たちの体の中で非常に重要な部分です。左右に44点の経絡があり、それがこの胆嚢の経絡を構成しています。
そしてご存知のように、エーテル層から私たちの身体の肉体の統治に直接アクセスできる層を持つ、現時点で私が知る唯一の経絡であり、これが私たちにとって非常に重要である理由です。

ですから、私たちが自分自身や自分の細胞に正直でないとき、自分の本当の気持ちに正直でないとき、それは私たちの信頼を損ない、健全な判断や批判的思考、精神力を損ないますよね?全ての精神力が傷つき、損なわれます。
そして、このことは、私たちの公平な心の感覚にも影響を与えますね?人々は公平ですか?意味は:正義はあるのか? 公平さはあるのか? 正義は果たされるのか?今、聖なる父の体の中の太陽のロゴスの水瓶座のドラゴンは、その自然法則の中で「正義は果たされる!」と言っています。誰も法律の上にいるわけではありません。誰も法律の上にいるわけではありません。ただ時が来ただけだ」。

こうして私たちは、公正と正義に関する懸念を神に委ねるのです。
私たちが生きているこの状況は、私たちを支配している恣意的な人間の作った法律ではないことを知っています。それが霊的な真理です。

ですから、私たちの太陽ロゴス聖なる父の原理の水瓶座の黄金竜とつながるように、しばらくの間、太陽の火の黄金竜を想像してください。彼は黄金のウロボロスラインです。これは、私たちが接続する彼の体の部分の一つです。
そして、金色のドラゴンの体に、淡い紫色のクリスタルの目が、様々な、私が言うのもなんですが、斜めの紫色のライラック色のクリスタルの宝石のように見えています。

では、しばらくの間、あなたの神聖なクリスタルハートから、アクエリアン・クリストス・ドラゴン・ガーディアンであるホーリーファーザーの神聖なクリスタルハートの存在につながるつもりでスペースを作りましょう。そしてこの瞬間、ホーリーファーザーは私たちに振動の自然法則を思い出させてくれます。すべてのものは絶えず動いており、休まるものはないという原理です。すべてのものは速くなったり遅くなったりする速度で振動し、また、物質的な領域を超えて、すべてが意識的なエネルギーである領域へと周波数振動の速度を形成する回転をしています。これが「振動の法則」である。私たちの宇宙にあるすべてのものは、次元のスケールで積み重なった振動周波数の層で構成されています。私たちの聖なる父は、その黄金のドラゴンの体において、すべての次元のスケールにまたがっています。

エネルギーは意識です。意識はエネルギーです。その周波数の速度を維持するために、収縮したり拡張したりします。
そのエネルギーが中心点、つまり私たちの心臓に向かって収縮する速さ、あるいは遅さの過程が振動数です。
私たちの収縮ポイントである振動のパターンと、私たちの拡張速度である振動の両方の組み合わせが、すべてのエネルギーと物事の周波数速度を決定しているのです。そして、明らかに私たちは急激な周波数振動、つまり振動速度の上昇を経験しているのです。私たちの周波数の振動の回転速度、周波数レートが急速に高まっているのです。
そして、これが私たちのテーマである「アクエリアン・メリディアン・プロジェクト」につながっていきます。

さて、今回もリマインダでした。新しい胆嚢マトリックスは、問題のある問題の治癒を支援するものです。ご存知のように、私たちの体は寄生虫、抑制剤、問題だらけで、そのうちの胆嚢マトリックスが乗っ取られていました。
ルシフェルの新世界秩序を乗っ取ったニューエイジは、私たちの聖なる父の水瓶座の原則の多くを乗っ取るつもりであり、またそうしてきたのです。彼は私たちに、水瓶座のプロジェクトや水瓶座のラインは、彼の法則、彼の原理であることを思い出させます。

ですから、神にそれを委ね、水瓶座の乗っ取りを意識し、識別力を持ちなさい。
それは、アイの歪みと、彼らがこの特定の時期に外側の構造物、外側のカオス、外側の環境の中で利用しようとしている歪みを通して同時に行われているのです。ですから、もう一度、この二つを混同しないでください。
アクエリアンという言葉は、ニューエイジに乗っ取られてしまいましたが、クローン問題を理解することです。ですから、もう一度、私たちはこの言葉を取り戻そうとしているのです。アクエリアン法、振動の法則、宇宙クリストスのソーラーロゴス、そしてアクエリアン法を構成している有機宇宙クリストスのソーラードラゴン建築。

だから、ガーディアンは胆嚢の経絡がアクエリアンメリディアンであると述べています。彼らは肝臓と胆嚢の関係について、より大きなミクロ-マクロの宇宙構造の中で、魚座から水瓶座への時代の動きを象徴していると述べています。今、私たちの聖なる父のアクエリアン・ソーラー・ドラゴンは、このシフトが今起こっていることを告げています。

そして、この層で法則を通して表現している胆嚢は、正義、原因と結果の判断を理解するという言葉を持っていることも理解してください。つまりこれは、振動の法則の副反応と副産物を理解するようなもので、裁かれるようになるものを表しています。さて、再び、罪や非難、カルマなどの聖書の方法ではなく、真実と一致しているもの、嘘と一致しているものを理解し、 - 私たちは真実を選択します。

私たちは、真理に向かうための識別力を持たなければなりません。ハートの中にあるすべての愛で真実を求め、自分の中で正しいことと間違っていると分かっていることを知覚するのですね。私たちにとって正しいこととは、私たちの心に響くことです。私たちにとって間違っていることは、私たちにとって不和で、有害で、破壊的だと感じることです。つまり、これらの機能は、私たちの器官系と、私たちが判断したプロセスの世代を通じて運ばれたカルマの瘴気が、完了サイクルに来ていることを表していると思われます。そして、このことは、軸線6D上の男性的な右側の両足、ベビー・トゥとビッグ・トゥの隣に影響を与えます。

ですから、私たちの焦点は、このテーマがアクエリアンメリディアンの回復に伴うすべてのことであり、アクエリアン太陽龍ウロボロスラインの私たちの愛する聖なる父の黄金龍原理との共同作業とパートナーシップであり、法の保護者、私たちの保護者として自らを示す完全体現です-真実を求めるもの、彼は保護するのです。真理の中にいる者を、彼は守ってくれるのです。

(出典:5月プラチナムセッション、ブレンダが愛情を込めて贈った記録)


  • 翻訳はDeepLというサービスを使用しています。www.deepl.com

  • また、訳文には読みやすいように当ブログ運営者が任意に改行を加えています。

  • 原文中にリンクがついている場合は、訳文の該当する部分にも同様にリンクを付けています(リンク先は英語です)。

  • 原文中の太字は、元サイトの表現を踏襲するもので、訳文にも同等の箇所を太字としています。

原文

energeticsynthesis.com

Aquarian Solar Dragon Ouroboros

Transcript: Beloved family, the collective energies rising at this juncture presents some themes to the integration of our complexity around our third eye and the ancient eyes of the Founders in their higher sensory vision. So at multiple layers of vision in multiple layers of our higher sensory ability, which again is quite extensive - whatever level in terms of our awareness in the body, our light body, our genetic configurations. So when we say third eye it’s much more than the sixth dimensional seventh dimensional access within our brain. It goes into multiple dimensional layers and harmonic universes throughout the universal complex into the parallels and then into as well the cosmos beyond this universal time matrix.

So the focus is the understanding of the functions of third eye in the center of brain in which there are dual energies that bring conflict and are required to be brought into energetic balance. So we understand all kinds of shenanigans all kinds of pineal cages and other types of distortions, inversions and artificial layers to interfere with our higher sensory vision. So all of that encompasses our themed discussion in this moment here today within our group knowing all dual energies or diverse energies that bring conflict which can be utilized to transform into the higher synthesis of function and operation of our higher sensory vision we choose the ancient eternal Eye of God to be One with us.

As we bring the intelligent use of natural laws into our conscious participation, we bring the energetic synthesis of polarities to that which has existed as two halves. Yet these two halves function together as a whole as one within the third eye complex. In this moment we bring forth that understanding and connection of the pineal gland and the pituitary gland which act as the two halves of our brain and hormonal secretions of Michael and Mary in their highest Christic archetypal expression reaching unification or hierogamic union within our brain physically, energetically and spiritually. The pearl activation brings the next stages of higher functioning of skull and brain energy centers that are associated with our individual, group and collective species pursuit and knowledge of attaining spiritual truth. Spiritual truth of our spiritual origins.

Thus the energy centers in our brain are undergoing, and are currently feeling, tremendous stress from outer psychic pressures, the psychological warfare and gas lighting deceptions that are on turbo as the magnetic field collapses inverts and changes its position which apparently is happening at some level of the reality in this moment. The point of perception for me is more of a galactic awareness of the understanding of what we are holding here as a template which is a part of the shifting architecture of ascension and the embodiment of our cosmic mother in all of her Holy Sophianic permutations. And that creation of magnetism in the solar sound, the eternal sound, the first primal sound of our Holy Mother restoring returning through us in our own divine emanation through the solarisation of our female.

This as well is the ongoing rigorous spiritual activations that all of this entails as we each are being pushed to seek the truth within ourselves, within our unique individual inner spirits’ struggle to learn the real truths about us. To learn the real truths about our soul, our spirit and it's divine and rightful place in this universe. Thus we are entering a whole new phase of personal discovery, requiring us to relearn almost everything we thought we already knew about ourselves - to act effectively, to act accurately, to resolve neutralize or bring into unification assorted conflicts as we integrate energetic polarities in our life's situation, in our relationships, everything that has to do with our co-creation faculties. We need to gather enough information about let’s say certain things when we’re in a new phase of personal discovery we’re in a phase of gathering information. And certainly many of us feel like we’re on information overload. And yet this is a part of the spiritual integration process - gathering enough information about ourselves in a process of personal discovery of spiritual truth. Learning who we are. Learning the real truths about our soul mission, our purpose, our divine and rightful place in the universe.

So to act effectively and accurately to resolve these assorted conflicts we’re gathering information, we’re integrating information. And this is about making decisions, choices. Some of it is non-action and just observation through compassionate witnessing. And in some ways there are levels in which we will be prompted to take action, and sometimes this surfaces through this process of spiritual activation through aha moments. All the sudden we have an epiphany. All the sudden we have a self realization when our consciousness is in the process of integrating new accumulating data points about ourselves, our lives, our relationships, and everything that is the content of our co-creations.

So sometimes in order to bring a process of energetic integration that helps us progress further, we can ask or inquire upon our heart a few simple questions. Identify what is going on in your life that is completely new to you right now. What are you in the midst of in your own personal discoveries? Identify and locate what you have been trying or thinking about reflecting in order to understand something more deeply about the situation, your life, whatever that may be that's in front of you right now. Holding space, and today our container is this space, to inquire upon - what are you to do with this new information about your personal discovery? What do you do with this new information that you have been receiving or are on the cusp of receiving? As we know we’re coming in to the electrical peak cycle, which is always a fertile time of spiritual activation that undergoes our development for the rest of the magnum opus, the cycle, the annual cycle of which we are embarking now.

So these questions, this holding space helps to unpack that content which may feel or be obfuscated or hidden underneath many layers upon layers which begins to surface some clarity about information that was previously unknown or missing from your awareness. And then this helps you to know how to do something - as in, take in information and then begin to know how to take action or non-action upon it. Sometimes just an awareness of something in conscious participation may be you're just aware of it. But you're aware of it in the new way in this moment. You may not need to act upon it in this moment, but you are consciously shifting that by interacting or participating with your knowledge and awareness of it in the moment. We want to be aligned to our inner spirit, aligned with the natural laws of God in order for our personal tasks to be taken in the most effective, easy and natural progression that moves us forward gracefully with the Divine Will of God at the helm.

Now many of us may be experiencing recent ascension symptoms that can be heavy with this magnetic, I would say magnetic flux reversal. There is a pole reversal of magnetism happening at some level. The issue is exactly where and whom is this occurring to because the ascension symptoms are very heavy with this magnetic overlay of shifting that creates intense aches and pains in our head, our skull, our scalp, our eyes, ears, mouth, all of our sensory organs that take in more input in order to process and understand information in life, in our surroundings, in our world. This can overload our central nervous system with electromagnetic frequency exposures that can again tip us over into these sensations of dizziness and vertigo, lightheadedness, balance issues, stomach flip-flopping around the butterfly kind of feeling in your still point. Your eyes feel tired and sore like you've been staring at a monitor, even when you haven't - maybe like computer eye soreness. The ear soreness; the inner ears are sore. There is a rawness, a raw nerve type sensation happening with our sensory organs of input.

As the outer world is, and has been, escalating through this nonsensical absurd ridiculous chaotic explosion of inverted systems, we know the system is being run upside down. Yet this inversion, this chaos, this absurdism, this nonsensical approach to reality, this interferes with our natural ability to accurately act in our current life situation.

And so we can as well surmise and understand that the whole consciousness war is to interfere with our coherent actions in our own current life situation. So we do not know what to do. We do not know what to say. We do not know how to handle these nonsensical ridiculous absurd situations because this forces us into a type of behavioral confusion where you do not know how to behave in the context of an interaction with others who are subscribing to or feeding these nonsensical absurd situations, or what seems to be ridiculous, and yet others are taking it quite seriously. And when we see society in a state of decline and collapse in this inverted system and people attempting to go back to normal and to hold on to what was the 3D behavioral norms it creates, again, a lot of confusion in our lives in attempting to figure out how to untie this Gordian knot, this package of high strangeness.

And so taking this outer awareness of the current situation - this Alice in Wonderland world of crazy - bringing this into consideration that this is a truth. This is an accurate assessment. This phase is pushing us towards practical shifts in new ways of relating regardless of the nonsensical situation. Coming into new approaches that honor ourselves in who we know that we are regardless of what others are doing. And otherwise said this means as we’ve said many times, be true to you. Be true to you. Be true to your heart.

The central issue is to live and be as you are naturally.

And to not let the nonsensical ridiculous impose its overlays upon you. Paying attention to your piece of the puzzle, not other people's pieces, your piece of the puzzle. Knowing that as you work your pieces, this alone is the most effective action of holding coherence that aligns us to our highest timeline that exists in the future with our highest Christic future selves. (19:08)

So, during the May alignment of Taurus the planet undergoes as we know the electrical peak cycle. It's coming. The planet undergoes cycles of electromagnetic activity that reach its peak level of both electrical and magnetic force during certain time cycles as we travel through the ecliptic. And these peak cycles are related to how fast the electrons reach the spinning rotation within the planetary merkaba body that impacts either relative force. Now the keyword here is spinning rotation. Spinning rotation: axis of rotation and spin is in flux, creating all kinds of high strangeness in terms of the spinning, the dizziness, the balance issues, the weirdness in our physical body, our metabolism, our hormones reacting to this. So the faster the spin, and that's indeed what's happening. We are spinning faster. The more amplification of scalar waves are being projected throughout the planetary body and ley lines which are manifesting certain electromagnetic anomalies. So many of us experiencing heavy ascension symptoms are due to an inordinate flux of these electrical and magnetic fields. And we have not yet reached the pinnacle.

So the pinnacle of this is over the next week during the passage through Taurus constellation. So for a moment, let us bring our group attention to the Cosmic Christos Solar Dragon and the principles of Taurus. The Taurus constellation holds the earth cube as a principle in a Dragon line that governs the alchemical themes of matter transformation and lunar transfiguration within the second dimensional layers and all of its higher harmonic components. You could say 2D, 4D, 8D layers of the human light body, and this is kind of skipping within the harmonic octaves. So when we think 2D layers and all that is happening, lunar transfiguration, there is a major solar body reconfiguration that is happening and that's really what we’re addressing today. That's what we’re talking about this. How this all connects into the human light body architecture and some of the high strangeness we've been feeling and experiencing while we’re living in a body under construction with a solar reconfiguration as this is happening.

So these planetary healing events instigate releases and spiritual healings. Many of us can feel toxic debris or the sense of detox. We want to detox, like get it off me please, clear off this toxic slime, parasites or miasm and shadow energies. This is what this is about right? The lunar transfiguration into solarisation of our spiritual, our spiritual healing. The solarisation of our body. In some cases again the solarisation in sacral center and sexual organs.

So we have been blessed to observe the solar anointing of Christ Michael and Christ Mary which embody, protect and govern this very important Dragon line. So for a moment bringing this into our themes. Bringing this into conscious awareness. Now the Taurus alignment as we know the alchemical themes are congelation and transformation as we move into the Taurus laws. This is May 14th of which we’re coming up now. This is the roadmap to this. We know the alchemical metal is copper. How interesting, when we think about the changes in copper happening to the planet, the copper relationship to the function of our body in its organic principle. Knowing that the depletion of copper, the inversion of copper connected to the Venus histories, the Venus Hatshepsut Yeshua Diamond Sun histories, you know, attempting to invert control Venus correlations to this particular, let’s say, where the star system, where the planetary celestial energies of Venus and these histories and Venus function in its alignment to earth - how that is attempted to be distorted. Knowing all of these connections as well as the copper relationship.

As the copper platforms of rose gold are being restored, and Guardian Host refers to this as the failsafe mission. The copper platform of our Mother restoring our Dragon Mother womb, the Mother of Dragons, the copper blood of Rh negative, the karmic-less blood of the Christ restoring the spiritualizing blood of this, the Mother copper frequencies. So again, all of this is connected to the Taurean principles and themes of congelation, transformation and through the sacred solar anointing of our hierogamic couple of the Cosmic Christos Solar Dragon bodies of Christ Michael and Christ Mary.

So through these embodied correlations, we know this hits very hard our incarnate identity at everything that has to do with our sex, our gender, our gender principles, So chakra 2 energy to, you know, through all of these layers as I was speaking of the 2D/4D split - the solar reconfiguration going all the way to Solar Logos, which will be revealing something to us further. But as we move into the Taurean influence, first may we acknowledge the Law of Correspondence. This is the Holy Father's Book of the Law of Correspondence that is enforced and emanated through the Taurean influence through all of these principles, of which we are attempting to express and bring some words or verbiage to crystallize it into the manifestation in this form, in this world, in this moment, in this time. Our astrological correspondence, of course, is Taurus Venus Earth, the royal star Aldebaran. We understand the importance within the Magi grail crown of the ecliptic connected to our beloved cosmic couple of our Christ Michael and Christ Mary.

So, the universal Law of Correspondence: understanding the amplification of that law coming into our lives into our world into our co-creation. It shows us, it reveals us that which is expressed from the inner world, the inner landscape, is matched in what expresses and manifests in the outer world.

So on the spiritual path our ultimate goal is to express more balance coherence and symmetry between the layers of correspondence that we become aware of in our self revelations, our personal discovery of spiritual truth. The principal expresses the idea that there is always a correspondence which can be observed in the patterns between the natural laws of consciousness that exist simultaneously in multiple dimensional planes of being and life. As above so below - as below so above. What is manifested in our material world reflects the quality of the thoughts behind the pattern from the unmanifest layers. This principle states there is correspondence between multiple planes of reality which may form into integrated and harmonious interactions delineated as physical, mental, emotional and spiritual planes at the individual microcosm impacting intersecting with the collective macrocosm levels.

So we want to understand more about causal reality, causal events happening through us around us in our co-creations. As we look to the macro to the micro, to the micro to the macro, we observe the interconnections we see the patterns that are present there to understand the nature of problems. To understand the nature of conflicts and life lessons we look beyond the linear thinking of issues. Instead we look at what exists as it is in the energetic layers that co-created it. We see the pattern and the shadow of what generated that particular situation.

Now, we introduce the alchemy and natural laws being presented for our group consciousness participation today. This actually pertains to a newly introduced aspect of the Cosmic Christos Solar Dragon of the Aquarian Ouroboros lines of our planet. So this is an understanding of exploration of Dragon body parts. We began our journey of His and our awakening, the Dragon awakening, last December during the Lincoln Cathedral activations which brought forth the animating presence of the Golden Aquarian Dragon who embodies the Law of Vibration and is a part of the Solar Logos trinity that is inherently a part of the configuration of the Avatar Christos matrix, which is the fourth triad of intelligence that holds the higher frequency bands of 10D, 11D and 12 D in our universal time matrix.

● Now we know that for a long time, the understanding of context that Solar Logos was imploded, destroyed, right? A part of a lot of the last 20 years and the architectural grid work and the cosmic Christos Guardian Host timeline repair was to reinstate, to repair, to rehabilitate, to bring forth the Solar Logos. So now what we are understanding what we’re interacting with here is an aspect of the Holy Father in his Cosmic Christos Solar Dragon form. So this is how he gets around through the Aquarian Ouroboros line to again bring us into the awareness of his animating life presence through the Aquarian law, Aquarian principle. And understand this is a part of the Solar Rishic Founder coming into the Aquarian Ouroboros line to enforce the law, to bring forth the kingship arcs. Which again show us through the Solar Logos right? – we understood the solar logos was not functioning was not operating.

So this Aquarian Dragon aspect of our Holy Father is interacting with us and giving us information to understand more about his solar Dragon parts - how he expresses himself, how we interact with him, or can or are invited to, as it feels in alignment to our heart to our mind and to our body. Obviously this is in direct alignment to our natural progression and feeling of what feels natural and aligned to us personally. But as he explores with us, he is leading the way and showing us his identity, how he expresses himself in the matrix of our creation, how we interact with him or can, if we choose to.

Now the Cosmic Christos Suns send forth their ray principles and astrological correspondences through the 13 primary Dragon bodies enmeshed within the planetary matrix. So now we’re at a stage where Aquarian Solar Dragon of Holy Father, so the Solar Rishic Founder Holy Father principle comes into the embodiment through the Aquarian Solar Dragon and reminds me of the Solar Logos body and then further reminds me of the Aquarian Meridian Project that directly impacts the gallbladder meridian, the astral plane, the 2D/4D split. He's helping us to look at, he’s helping me at this time to look at and return to the cycle of time where this first came into my awareness in 2008 to seed that thought of the Aquarian Meridian Project and say “Remember this was me reminding you of the solar logos of which you are a part.” Of which we all are a part as we restore the solar logos configuration and we move this through the architecture on the astral plane to repair the soul. To repair as well what he shows as the gallbladder architecture of the organ in our body, which apparently is as well an embodied law and principle.

So, coming back to the gallbladder and understanding this as an organ in our own body. We’re embodied within a cosmic principle - the universal man, the cosmic man, human that we are - all of our organs embody principles.

So, Aquarian Solar Dragon of our Holy Father in the Solar Logos reminds us - Let's look at the Aquarian Meridians in the gallbladder architecture as this is a restoration of embodied law in principle. Not only in the macrocosm but in the microcosm we are, as we again connect to that holographic architecture that is being guided through the Solar Logos of our Founder Solar Rishic Father at this time.

So, coming to a moment as we connect to this principle in our own body. The gallbladder principle in our physical body is ruled by the Aquarian line. It is connected to our mental powers. The consciousness body and substance of our mental mind matrices are connected directly to the gallbladder principle. This is understanding the Aquarian overlay the Aquarian principles and laws give us mental power, mental substance. Now taking this further, the gift of our mental bodies, the gift of the ability to think, to have critical thinking, to have thought substance - this is what Holy Father reminds us. This is the gift of our body: to give us mental powers of critical thinking, to discern, to see. Because in the power of thought we can think something out in the analysis of a situation, we don't actually have to let's say experience it directly always, because we can think it out. We can in our mind imagine what it would be to think out various analyses of situations and then conclude various outcomes based upon these imaginings. This is a part of our critical thinking. This is also a part of our imaginings, which is our consciousness.

So, all of this is connected to - who knew? - our gallbladder principle and the Aquarian line, the Aquarian Meridian, the Aquarian Solar Dragon. All of this is interrelated. So this is again what our theme, our focus, our healing is here today and of course, why we’re discussing it so that we can grasp it at another deeper level. So, again, the mental powers of critical thinking of discernment of imaginings having analysis of situations gives us an ability to have strong discernment to develop ourselves so we may act wisely in situations of co-creatorship.

Now any time - this is what's very interesting - in looking at the current stresses we are all under with the current world outer scape environment. Now any time we are under incredible stress or obfuscation, confusion, gas lighting lies, okay, we’re under great stress to perceive things accurately. We’re trying to look at something or perceive something, analyze something accurately in our lives. And when we do we experience a sympathetic response in our gallbladder because the gallbladder function is connected to the Aquarian lines, the Aquarian energies. Thus it places us in a position to search for an accurate analysis of the stresses or the pressures or the situations or the conflicts that we are experiencing in our life. Now especially as well, if we have made a decision about something and we had not thought that out or had critical thinking or discernment was not used, instead we ran into a decision. A sudden decision is made, and now it's known not to be a good decision. Okay. Think about what's happening with the injections in the outer world. How many people didn't use critical thinking? How many people listened to the people around them or made a rash decision, a sudden decision? Okay, all of this creates stress and problems in the gallbladder and all of the sympathetic resonance of which it contains connected to all of this micro-macro macro-micro situation.

So this stage thrusts us and many of the population into a crisis of decision-making. And this will be found to be in our relationships or situations in which that individual or group of people failed to use critical thinking, failed to use sound judgment, failed to use sound decision making. Okay this is a spiritual lesson of the Aquarian frequencies. The gallbladder in our body responds directly to this. As we know this is a very important part of our body. We’ve got 44 points of meridian lines on either side, left and right, that comprises this gallbladder meridian. And as we know, it's the only meridian that I know of at this time that has a direct layer of access into the physical governance of our body, the physical flesh of our body from the etheric layers and this is why it's so important to us.

So when we are not honest with ourselves/ our cells, when we’re not honest about our true feelings, it damages our trust, it damages our sound judgment our critical thinking our mental powers, right? All of our mental powers are damaged, impaired. And this also impacts our sense of fair mindedness, right? Are people being fair? Meaning: is there justice? is there fairness? is there justice that will be served? Now Aquarian Dragon of the Solar Logos in Holy Fathers body in His natural law says “Justice will be served! No one is above the law. No one is above the law. It is only time”.

Thus we give our concerns of fairness and justice to God. Knowing this situation we are living within is not arbitrary man-made laws governing us because we choose and allow Divine Will to reign and rule us. That is the spiritual truth.

So for a moment as we connect with the Aquarian Golden Dragon of our Solar Logos Holy Father principle, imagine a solar fire Golden Dragon. He is a golden ouroboros line. This is one of his body parts that we are connecting to. And in a golden Dragon body with pale violet crystal eyes that appear as a variety of, I would say is sort of like, a beveled violet lilac coloured crystal gemstones.

● So for a moment, let's create some space intending to connect from your sacred crystal heart to the presence of the Aquarian Christos Dragon Guardian Holy Father's sacred crystal heart. And in this moment, Holy Father reminds us of the natural law of vibration. The principle that everything is in constant motion and that nothing rests. Everything vibrates at a rate that is either faster or slower and also rotates which forms a rate of frequency vibration beyond the material realm and into the realm in which everything is conscious energy. This is the law of vibration. Everything in our universe consists of layers of vibrational frequency stacked throughout dimensional scales. Our Holy Father in his golden Dragon body spans all dimensional scales.

Energy is consciousness. Consciousness is energy. It contracts or expands to maintain its rate of frequency. The process of how fast or how slow that energy contracts back towards its centerpoint, that is our heart, is the vibration rate. The combination of both the pattern of vibration which is our contraction point, and the oscillation which is our expansion speed, is what determines the frequency rate of all energy and things. And clearly we are undergoing a rapid frequency vibration - I would say the oscillation speed increase. The spinning speed of our oscillation of frequency, the frequency rate, is rapidly increasing. And this brings us to our theme Aquarian Meridian Project.

Now this was again the reminder. The new gallbladder matrix to be assisted in healing problematic issues - as we know our bodies have been riddled with parasites, with suppressors, with problems, of which the gallbladder matrix had been hijacked. The luciferian new world order hijack of the New Age intends, and has, hijacked many of the Aquarian principles of our Holy Father. He reminds us, the Aquarian project or the Aquarian line is His law, His principle.

So, give it to God and be aware and have the discernment of the Aquarian hijack that is also in place running concurrently through the distortions of Ai and the distortions of which they are attempting to capitalize on at this particular time within the outer constructs, the outer chaos, the outer environments. So, again, do not confuse the two. Understand the cloning issues with again, the term Aquarian as we know, has been hijacked in the New Age. So again, we are reclaiming it. Aquarian Law, Law of Vibration, Solar Logos in Cosmic Christos and the organic cosmic Christos solar Dragon architecture which is comprising the Aquarian law.

So, the Guardians state gallbladder meridian is the Aquarian Meridian. They mentioned the liver and gallbladder relationships symbolizing the movement of the ages from the Piscean to the Aquarian within the larger micro-macro cosmic structure. Now Aquarian Solar Dragon of our Holy Father Founder announces this shift happening now.

And understanding, as well, the gallbladder representing through the law with this layer has a term of understanding justice, cause and effect judgment. So this is kind of understanding subsidiary reaction and byproduct of law of vibration represents that which comes to be judged. Now, again, not in the biblical way of which sin and blame and karma and all of that, but understanding that which is in alignment to truth, that which is alignment to lies, - we choose the truth.

We must have discernment to move towards the truth. Seek truth with all of the love in our heart, perceiving that which we know as right and wrong to us inside, right? That which is right for us is that which feels resonant to us. That which is wrong to us is that which feels discordant, harmful or destructive to us. So, this seems to mean that these functions represent in our organ system and the karmic miasma carried through generations of the process of which we have judged it to be, coming to a completion cycle. And this impacts the masculine right side bi-wave foot on axiatonal line 6D next to our baby toe and big toe.

So our focus is all of that which this theme entails in the restoration of Aquarian Meridian in co-collaboration and partnership with our Beloved Holy Father Golden Dragon principle of the Aquarian Solar Dragon Ouroboros Line in his full embodiment presenting himself as protector of law, protector of us - those that seek truth, He protects. Those that are in truth he protects.

(source: May Platinum Session, transcript lovingly gifted by Brenda)


クリエイティブ・コモンズ・ライセンスに基づく使用許可(表示 - 継承 4.0 国際 (CC BY-SA 4.0))